onsdag 6 februari 2013

Februari

Humöret går upp och ner. Tankarna in och ut.
Vissa dagar är betydligt bättre än andra.
Lägsta nivån är i alla fall betydligt högre nu för tiden och det var längesedan det kändes sådär helt hopplöst.

Det är extremt mycket jobb för tillfället, med tanke på att vi blivit av med vår chef. Vi fyra tjejer som är fastanställda delar tillsvidare på chefsjobbet.
Kul och smickrande med ett sådant förtroende, men det är definitivt krävande också. Arbetsdagarna går för det mesta i 110.

Är så glad att jag även hittat tillbaka till min glädje att träna. Hänger på gymmet mer eller mindre varenda dag. Idag unnade jag mig dock vilodag för första gången på länge. Efter 8 km löpning i lördag, 16 km löpning i söndags, Functional moves i måndags och ett cykelpass igår så är mina ben mer än tacksamma över det.

Småtittar på fotbollen, Sverige - Argentina, men det var ju inte en allt för spännande match kanske.

Imorse bokade jag även biljetter till Gyllene Tider i sommar. Jag, Hanna och Sofie ska gå, precis som sist de hade turné. Herrgud, kan inte fatta att det redan är nio år sedan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar