torsdag 24 maj 2012

Underbara sommar!

Alltså detta väder. Helt underbart.
Tänk om hela sommaren kunde fått vara sån här.

Någon enstaka regnig dag då och då kan det väl få vara, för är det något som blir lidande i detta vädret så är det allt som sker inomhus. Jag vill njuta av varenda minut utomhus så tvätt, disk och städning läggs på hög.

Eftersom att uppsatsen är inlämnad och vi inte får veta förrän imorgon vilka vi ska opponera på så är detta en helt ledig dag. Jag började med en ordentlig sovmorgon och har sedan ätit frukost här i skuggan i vår nya ute-soffa. Jag veeeet, jag tjatar om hur underbar den är, men jag kan inte riktigt släppa det :)

Nu blir det snart en stund i solen. Återkommer antagligen under dagen. Det här med bloggandet har plötsligt blivit roligt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar